Asafsbn Yani açık konuşmak gerekirse aldım ama kullanmadım prebiyotik kullandığım için gerek kalmadı @Deletedmom_62
Deletedmom_62 Asafsbn prebiyotik ne kullandiniz bebeğim 1.5 aylık aşırı gazı var damla fayda etmiyor sap simplex kullaniyorum
Asafsbn Deletedmom_62 Bazı bebeklere sanırım fayda etmiyor hiçbirşey belli bir zamandan sonra geçer inşallah
Deletedmom_62 Asafsbn ben ikisi arasinda kalmıştım onu bulamadık bunu aldık o zaman . acaba dozunu mu az veriyorum gün de 2 kez 10 damla. 3 aydan sonra kalmaz diyorlar ama inanmıyorum