Skran Serpil51 valla bu konuda bnde muzdaribim. Herşey çok pahalı. Tesettür urunleri daha da almış başını gidiyor.
Serpil51 Skran resmen açık bi insanın giyeceği şeyleri 200 tl birde bileğe kadar uzun bakıyorum 400-500 ya şaka gibi