asli_asli oncelikle hayirli olsun. Ayni tablo ile bebegim yatti. 20 gun kaldi. Enfeksiyonun tam nerde oldugunu bulmalari 10 gun surdu. 10 de tedavi oldu. İdrar yolu enfeksiyonuymus. Basta tahlilde cikmadi sonradan birden yukseldi. Cok zor gunlerdi. Emme refleksi yoktu dogdugunda. Emmeye basladiktan sonra da kusmalari oldu. Tedaviden sonra da gerci kusan bi bebek kendisi. 4 aylik simdi :)
Emme enfeksiyon sebebiyle yok geri gelecek:)