Arzu Kızım hipp mama ile beslenirken günde en fazla 2-3 kere kaka yapardı. Bebelac golda geçtil günlük kaka sayımızı 10-11 e yükseldi son 1 aydır.İshal mi yoksa mama değişikliğinden mi oldu anlayamıyorum🤷🏻♀️ Kıvamı da öncekine göre daha sıvı . 1 yaşındaki bebekleriniz günde kaç kere kaka yapıyor🤔
Ayca_lina_ Arzu Canım 10,11 fazla değilmi ya bilemedim ki 🤷♀️ Benim kızımda bir yaşında 3 4 kere yani.. Ki biraz sıvı dediniz acaba bi doktora mı gösterseniz..
[silindi] Arzu oğlum bahsettiğinz sayıları hiç yapmadı. Günde en fazla 5-6 defa kaka yaptı oda daha bikaç aylıkken. Şuan 11 aylık 2 yada 3 günde bir kaka yapıyo. Bazende hergün yapıyo. Günde 1 defa yani. Çok fazla değilmi kaka sayısı?
Askabim Arzu bizde Bebelac kullanıyoruz ama sadece gece uykusundan önce veriyorum. İki günde bir yada günde bir kaka sayısı. Sizinki ishal 7 yi geçince ishal sayılıyor mamayı değiştirin bence.
Arzu Ayca_lina_ Sağlık ocağına götürdüm ilaçlar verdi kullanıyoruz ama yine aynı. Bir de özeldeki doktorumuza göstereyim🤔 merak ettim de acaba herkes mi böyle diye
Arzu Askabim Teşekkürler. Sağlık ocağına götürdüm gösterdim ilaçlar fayda etmedi mamadandır belki dedim değilmiş demek ki. Özeldeki randevumuz 1 hafta sonraydı öne alıcam🙏🏻
elifiii Arzu kaka sayisi, kakanin rengi ve beze bulasmis sivi kisminin rengi nedir? 2 haftadir gastroenterit virusleri salgini var( rota adeno norovirusler ) gaita tahlili yapildi mi? 5-6’dan fazlasi normal degil diye biliyorum.
Pamukkizim Arzu benim kizim da 1 yasini dolduracak 2 günde bazen 3 günde bi yapiyor bazen de her gün 1 defa sizinki cok fazla bi doktora gosterin derim
AselinAnnesiiiii Arzu canım benim kızım da aynen öyle kaka tahlili verdik birşey çıkmadı mamadan mı acaba diye doktora sorarsan bana da yazar mısın mutlaka ? Ne zaman gideceksin doktora