Merhaba anneler . Yardımınıza ıhtıyacım var. bebegım bu gun 8 ay 29 gun yarın 9 ayımızı tamamlıyoruz. Babagımde taklıt etme hıcc yok . Ne alkıs yapması ne bay bay gel gel yapması hıc bırını bılmıypr ben sureklı ogretmeye calısıyorum ama bılmıyor. Bu benı cok korkutuyor . Taklıt etmemenın olmaması bır sorun sanırım. Erkek bebegım . Indan kucuk bebekler bıle alkıs bay bay yapa bılıyorşar. Aranızda benım dururumu yasayan oldumu hıc, ? Bebegınde daha sonradan olustumu bu becerıler??