huzunkovankusu Merhaba güzel anneler. Çok az kullanabildiğimiz büyüyen beşiği evimdeki yer sıkıntısından dolayı satıyorum. Tepe home’dan almıştık. Şu an biz beşik kısmını açtık ama tüm parçaları ile satıyoruz. Sitede fiyatı 4600 TL. Bize de annem yakın fiyatlara aldı. Düşünen olur ise 3000 TL’ye satıyorum.
Kubrasolmmaz huzunkovankusu iyi günler güzel annemin ürünün görselini https://mutluresim.com/ atabilirsiniz 🌸 etiket için şehir neresi acaba ?
huzunkovankusu bebekzeynep Yeni atabildim. Biz bu şekilde böldük ancak aparatları duruyor. Eksik olursa da tepe home tedarik ediyor. Orijinalinin linki de aşağıda tüm detayları yazıyor 🤍 https://www.tepehome.com.tr/lisa-buyuyen-besik-beyaz
huzunkovankusu Merhaba güzel anneler, oğlumun odasını boşalttım ve beşiği satma niyetindeyim. Mobilyası gerçekten çok kaliteli o yüzden de atmak istemiyorum. İhtiyacı olan varsa 1200 tl gibi bir fiyata verebilirim.