myemye_12 Normal doğum yaptım bugün 37. Günüm kanamam hala devam ediyo ne zman bitecek ya sizinki ne zaman bitmişti
babymi myemye_12 çok erken bitti benim iyi bir şey mi kötü mü bilmiyorum ama, 15. Güne kadar kesik kesik sürdü 7. Güne kadar dolu dolu geldi
aysetsch myemye_12 40 başı derler sizin öyle olmuş sanırım benim de 41 gün sürmüştü sonra 4. Ayda oldum adet
Bspring myemye_12 46. Gün bugün, hala devam ediyor :/ doktorumu aradım 41. Günde olabilir bekliycez dedi ama ben biraz endişeliyim. Sizinki gibi sona doğru çoğaldı bir de