Bebeğim bir aylık oldu 14 gün küvezde yattı 15 gündür de benimle birlikte sadece anne sütü veriyorum dün doktor kontrolümüz vardı ve kilo alamamış daha aksine vermiş beni emiyor ama acaba az mı emiyor doktor da biraz mama ver dedi beni emdikten sonra mama verdim ama almıyor yani ne yapacağımıı şaşırdım sizce aç olsa nasıl anlarım doktor kan ve idrar istedi kanında enfeksiyon yok daha doktora göstermedim ama yani ne yapacağımı şaşırdım sizce nedeni ne olabilir