Aselin_annesii Sütüm tazyikli geliyor ve bebeğim bırakıp ağlıyor korkuyorum beni emmeyi bırakır diye üstelik süt hızlı aktığı içinde nefesi kesiliyor hemen çekiyorum boğulur diye korkuyorum n’aptınız bu problemle ne gibi bir çözüm buldunuz?
maras46ikincihesap Aselin_annesii ilk 2 3 ay sonra memeler kendini terbiye eder diyorlardı gerçekten öyle oluyor ilk aralar önce biraz sağın öyle verin