Mrb kızlar. İlk kez ishal olduk. Gece ev biraz soguktu ısınana kadar üşümüs olabilir. Uyandığımdan beri halsizdi zaten. İlk dışkılamada hemen doktora koşmak istemiyorum. Zaten haftasonu. Bol emziriyorum. Bir de pomad sürdüm pişige karşi. Başka neler yapabilirim?