Haticerdogan canım hiç geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor geçecek. Hepimiz tecrübe ettik o zamanları açlıktan uykusuzluktan yorgunluktan ağlıyordum sırt kaslarım kasıldı kaldım hastanelik oldum, menisküs yırtığı dizimde ödem oluştu o dönem şimdi dizlikle dolaşıyorum 😂 inan çok zor atlattım o günleri o yüzden anlatıyorum bunları bide üstüne meme reddi yaşadım bide alerjik bebekti süt diyetindeydim… Ama inan geçiyor. Fakat şunu unutma sen ne kadar stres olursan bebeğin o kadar daha çok ağlayacak ve strese girecek bu kısır döngüye giriyor maalesef. O yüzden öncelikle sen sakin kal, can yelegini önce kendine tak bunun geçici bı süreç olduğunu unutma :) uyku sinyallerini gözlemle esnediginde vs kaçırma uykusuz kaldıkca daha zor dalıyorlar. Ama 4 ay
atağı maalesef böyle geçiyor