Babyygtcn ben mevlitte cantık ayran dağıtmıştım canım kek börek hiç görmedim bizim burda dağıtılamaz öyle şeyler. Bazıları da poğaça meyve suyu dağıtır mesela arkasından da küçük paketli çikolata veya lokum dağıtırız. Hocaya da ben 500 lira verdim ağustosta hayrına değil parasına yapıyo hafız işi o vermen gerekiyo tabiki en azından bizim burda böyle.