Hayalizlerim Yenidoğan yardımı varmış 0-4 ay arasındaki tüm ihtiyaçlar o paketteymiş başvuru yaptım ne zaman sonuçlanır eve gelip bakıyorlarmış öyle söylediler, geldiklerinde nelere bakıyorlar ne zaman belli oluyor hemen veriyorlarmı bilen varmı??
iki_prens_annesi Hayalizlerim bn basaksehirde yasiyrm doguma yakin baswuru yapmistim dogumdan snra ewe gelip cantayi verip gttiler yanlis hatirlamiyorsam aramislardi sorular sorup haber bekleyin ddiler bir iki aylikti geldiklerinde
Zlm Hayalizlerim yardım derken bana bı çanta geldi ama onu bebek 3 aylık olunca Ümraniye’de yaşayan herkese goturuyolar içinde bez İslak mendil bir iki parça kıyafet ateş ölçer emzik biberon falan vardı. Ben bı yere basvurmadim onun için
Hayalizlerim iki_prens_annesi valla bende tam bilmiyorum eve gelip bakacaklar ondan sonra yardım gelecek dediler internetten baktım beşikle birlikte eşyalar veriliyor yazıyor ibb sayfasında
iki_prens_annesi Hayalizlerim bnde ewe gelmediler tlfnla konustuk yakin zamnda gelecegiz ziyarete dedilr ve dolu geldiler cnm cikar umarim sizede
iki_prens_annesi Patatesimm besli zibin takimi sampuan yag bez islak mendil emzik biberon esya icin canta battaniye anneye ozel gunluk defteri kremler gogus ve popo icin ates olcer aklimda kalan bunlar cnm
Patatesimm iki_prens_annesi ay baya iyiymis ne kadar sürede veriyorlar yani benimmbebegim 14 aylık şuan abalbilirmiuim
iki_prens_annesi Patatesimm yok cnm yasindan once vermiyolar seninki buyuk bnm oglan bir iki aylikti verdginde suan uc yasinda 🤩