Merhaba anneler. Kışa girmiş bulunmaktayız artık petekler yanıyor ve ortam nemsiz havasız kalıyor haliyle. Biz de bile kuruluk çok meydana geliyor. Sizler bebekleriniz için ne yapıyorsunuz ? Buhar makinasını kullanıyor musunuz ? Kullanıyorsanız ne sıklıkla ? Bir de öneriniz var mı uygun fiyatlı memenin kaldığınız bir makina ?