Durunun_annesii0 10 günlük bebeğim var arkadaşlar gece 2 defa kustu bugün gündüz de 2 defa kustu emzirmeden sonra oluyor ateşi vs yok soğukladımı acaba sebebini bilen var mı doktoruna yazdım daha dönmedi korkuyorum artık ilk bebeğim daha acemiyim bilemiyorum
Yildiz52 Durunun_annesii0 normalde de kusuyor mu? Bebeklerde reflü falan oluyor dikkat edin çok tehlikeli uyurken kusar siz olmadığınızda falan
amansallagitsin Durunun_annesii0 normal kusarlar kilo alimi yavaslamadigi ve dusmedigi surece normal. Su sekilde yapin reflu yataklari var onda yatirin birde her emzirmeden sonra mutlaka iyice gazini alin hafif dik pozisyonda tutun bi sure hemen yatirmayin
Kubrasolmmaz Durunun_annesii0 emzirmeden hemen sonraysa reflü olabilir benim bebeğin 3 ay boyunca kustu emzirmeden hemen sonra 10 dk dik şekilde tumuştum birde hafif dik şeşilde yatırmıştım
Durunun_annesii0 Yildiz52 normal de doğdudan beri 2 3 kere falan sustu geceden beri 4 defa oldu bende ondan endişeleniyorum