Gaz için bazı annelerin verdiğini duydum memnun kalan da var kalmayan da sorun acaba bebeğine veren var mı burada önerir misiniz Bir çay kaşığı denemek istiyorum ama cesaretim yok açıkçası Bir de denemiş olanlar toz kimyon mu yoksa tane kimyonla mı deneyip yaptılar Bebeğimin o kadar çok gaz sancısı var ki inanın denemediğim hiçbir yöntem kalmadı