mavi_2020 Ben xiaomi c1 kullaniyorum 2 yıldır çok güzel bence dyson la eş değer aparatları cok iyi tavsiye ederim
MinnakvLiva Bende xiaomi viomi a9 kullanıyorum memnunum ama anneme vereceğim dyson alayım bende diyorum çünkü benimkinin fiyatı yükselmiş onun yerine dyson alırım
MinnakvLiva MssKrks v15 düşünüyordum ama tetik olayı beni düşündürdü açıkçası gidip avmde deneyeceğim elim yorulmazsa 15 alırım yoksa 12 alıcam