16 aylık kızım televizyon masasına tırmanıyor (ünitemiz yok) sehpayı (masa ünite) gibi kullanıyoruz duvara asamıyoruz astığımız zaman televizyon çalışmıyor masanın üzerine de tivibuyu modermi televizyonu koyuyoruz öyle idare ediyoruz gel gelelim kızım masanın üzerine çıkıyor televizyonu sallıyor masanın yerden yüksekliği 50 50 cm var masanın üzerine çıkmaması için ne yapmam lazım masaya televizyonu kaldırın diyeceksiniz kaldırdık ama zaman geçmiyor akşamları
Demem o ki masanın üzerine çıkmaması için ne yapmam lazım