Kızlar midem çok rahatsiz gastrit ve Reflü vad sabah akşam lansor iciyorm ama anca normal yediklerimin ağrısını bastırıyor . 20lik dişim iltihap yapms antibiyotik kullanmam gerekiyor ama bu mideyle nasıl kullanicam bilmiyorm , midesi rahatsız olup antibiyotik kullanan oldu mu