Selam anneler bebeğim 42 günlük. Tırnaklari çok uzun eldiven giydirsemde bazen çıkıyor . Bugün yüzünü cırmalamış. Tırnaklarını kesmek istiyorum ama iyi olmaz diyor büyükler hep . Siz ne zaman kestiniz tırnaklarını bebeklerinizin ve kullandığınız ürünü söyler misiniz 🥰