Antalyalianne Selam kızlar nasıl gidiyo diyetler aralıklı oruça başlamıştım 5.gunum 2 kg gitmiş ödem büyük ihtimalle ama olsun tartıda eksiyi gördükçe motive oluyorum sporlara desteklediğim için aynada bile hafif fark var gibi 😍
Sevdabuyuk Antalyalianne kaç kiloyla Başladınız benim de kaç kilo fazlam var başlamayı düşünüyorum nasıl yaptınız ve hangi sporları yaptınız.
Mizmizmyrtle Antalyalianne akşamları çok fena açlık bastırıyor ya bende 2 haftadır diyetteyim gündüz hiç zorlanmıyorum çok da bişey yemiyorum ekmeksiz hafif bir kahvaltı akşam da biraz akşam yemeği doyumluk değil ama aralarda meyve yiyorum ama gece olunca 9 dan sonra bir açlık bastırıyor kan şekerim mi düşüyor napıyor kendime çok zor hakim oluyorum herkeste böyle mi acab :D
ihtmozz Antalyalianne yazın temmuzda bana da geldiler artık. 76 ile başladım. 67 kilo oldum şimdi. Spor falan da yapmadım. Oğlum yeterince yoruyor 😂 ama kendimi frenlemeye başladım. İlk 1 hafta zordu iştah açısından. Tost en sevdiğim yiyecektir. Sürekli herşeyi ekmek arası basmak geliyordu içimden. Şimdi iştahım kesildi. Canım istemiyor. Böyle böyle gidecek işte diyorum.😂
Antalyalianne Sevdabuyuk 79.0 ile başlamıştım şükür 77 gördüm bugün canım sabah 12 de ekmeksiz kahvaltı yapıyorum diyet kahvaltı tarzında ara öğün falan çok yapmıyorum kahvaltıdan önce tarçınlı türk kahvesi ardından leslie ve karın egzersizleri falan yapıyorum akşam da 6 dan sonra bişey yemiyorim
Ecemyldz Merhaba sabah aç karnına ılık suya karbonat atıp içiyorum bende çok iyi geliyormuş yeni başladım inşallah faydası olur 🙂
Antalyalianne Ecemyldz Merhaba onu bende duydum ama denemedim henüz canım zulallemutlugunler diye bi sayfa vae Instagramda o da yapıyor bakabilirsun
Antalyalianne Mizmizmyrtle Aynı şekildeyim tutuyorum kendimi çok kötü oluyorum gözüm dönüyor ama zaten o açlığı hissettiğin anda yağ yakımı başlıyormuş canım
Mizmizmyrtle Antalyalianne bütün gün doğru düzgün beslenmediğimiz için heralde ya da vücut yemeye alışık birden diyet yapıp kesince akşam bastırıyor heralde ben zaten genelde de gece yemek yemeyi seven birisiydim ama olsun 🥹 Leslie kaç dakika yapıyorsun canım ben çok yaptım Leslie önceden ama sıkıldım şimdi chloe Ting yapıyorum ama aşırı zor