Helen bence. Bebegın yapısından o ya ben hıc evde durmadım dogdu dogalı ama gel gör ki hem korkuyor hemde aşırı yabancılıyor herkesi basıyor cıglıgı düşün camıdeysem eZan okunuyorsa aglama krızlerını cok fena yasıyoruz ınsallah gecer dıye dua edıyorum daha 4 ay 10 gunluguz 🤲🏻