Demirac19 burun tıkanıklıgı haricinde dün rotarix aşısını yaptırdık gece hırıltısı olmasaya basladı serum fizyolojikle temizledim sabahda bu sefer hapşırıp öksürmeye başladı aşıdan alakasızmış bu arada. Burnunu temizledikten sonra hırıltısı gitti fakat hapşırık devam ediyor sanırım nezle oldu