Kızlar merhaba suan yayılmış bi salgın var biliyorsunuz ben ve eşim atlattık ama beneğimize geçmiş malesef ne kadar korusakta bulaşmış :(
Çok hapşırıyor ara ara öksürüğü var
Sık emziriyorum ve burnunu temizliyorum sürekli, yapabileceğim başka bişey var mı tecrübeli annelerden yardım bekliyorum. Çok küçük olduğu için korkuyorum bisey yapmaya da , akşam doktora götüreceğim ama ilaç vermiyorlar zaten