Kızlar bir şey sorucam geçenlerde kadın doğuma gittim sol yumurtalıkta bi kist var dedi ama önemsiz küçük bir şey herkeste olur dedi aşırı akıntın var deyip fitil verdi bir de krem. Bugün adetim biteli 8 gün oldu ama kanamam var hemde adet gibi lekelenme falan da değil karnım ağrıyor midem bulanıyor özel hastane yok gidersem anca acile giderim ama normal midir kist bu kadar kanama yapar mı? Başına gelen var mı?