OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Gece 3kere bez değiştiyorum,yoksa heryer ciş oluyor.Mesela bugece unuttum,2kere değiştim,üst baş ciş oldu.Bide gece 12de 3de 7de mama için kalkar😋erkek bebek
Seda2013 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar çok sık içiyor o zaman o yüzden çok çiş yapıyor kaç cc mama içiyor bir kerede
heymom__ OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar benim bebeğim 9.5 aylık yatmadan önce 150cc zor bitirir gece 12 gibi kalkar birde sabaha karşı kalkar emmek için ama emdiği max. 3 dk sonra uykuya devam eder.. akşam 9da değiştiririm bezini sabaha kadar taşma hiç yaşamadım kaç aydır. Ve kilolu bir bebek oğlum. Bence siz beslenmeyi azaltın ileride daha çok zorlanırsınız. Ben 10. Aydan itibaren kesmeyi düşünüyorum tamamen gece beslenmesini
Seda2013 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar 8 aylık için bence çok sık besleniyor canım bide mama daha tok tutması gerekiyor alışkanlık yapmış olabilir o yüzden sürekli uyanır azaltmaya çalış bence
Seda2013 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar benim kızımda 11 aylık gece beslenmesini kesmeye karar verdim bende çünkü artık alışkanlıktan kalkıyorlar açlıktan değil
Mamastuna OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar ben 2 kere besliyorum gece bez değişmiyorum, gece beslenmesine gerek yok, evet başta ağlar ama alışıyor sonradan
ipekbocegim27 Alışkanlıktan kalkiyo bence bizde 8,5 ayliğz 1 kere kalkiyo ve hep ayni saatte kalkiyo yatmadan bez degistiriyorum gece degistirmiyorum uykusu kacmasin diye sızma tasma olmadihic
heymom__ OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar benimki mama+meme şeklinde gidiyor mamayı sadece gece uykusundan önce veriyorum bazen dışarda olursak dışarda hazırlıyorum. Sizin sadece mama sanırım ama mama daha geç sindirilir zaten şu anda hiç uyanmaması daha normal 😌