cepoykusu35 3 saatde bir beslemeye çalışın ağlaması açlığından değildir
Gazı olabilir karnı ağrıyor olabilir
Hatta çok emdiği ve mama içtiği için karın ağrısı ve hazımsızlık yapıyor olabilir
Gaz da biriktirir aynı zamanda
Her vermenizde emmesi yada mamayı içmesi açlığından değil bebeklerin emme refleksi sürekli vardır emziğe alıştırmaya çalışın derim böyle bir durumda