Vera1810 40ı çıkınca götürdük. bizde de bikaç değer farklı çıktı. Tekrar getir bile demediler çift bez ya da bi numara büyük bez tak dedi. Başka ni doktora götürdüm bi ay sonra o da tekrar çekmeye gerek yok erken çekilmiş dedi aynı sonuca baktı ve çok da bi açıklık yok, dedi. Benim de içim pek rahat değil eşime söyleyince de sürekli evham yapıyorsun deyip duruyor.