İlk doğumun
Eylül 5 2020 yaptım normal doğum olarak baya da dikişim vardı dikiş sonrası şişti dikiş atılan yerler 6,7 saat buz kompleksi yaptırdı doktorlar zor iyileşti dikişlerim şuan 2 ciye hamileyim 24 haftamız bitti sayılır ve o dikiş yerlerim parmak parmak oldu kabardı şişti alt kısmın resmen çok kötü oldu başına böyle bişi gelen varmı ya acaba diyorum bebek büyüdükçe bünye genişledikçe iç dikişlermi patlıyor Allah rızası için bilen varmı Pazartesi doktora gideceğim çok korkuyorum ya aynı o zaman dikişi attıkları gibi şişti yürürken dahi acıyor 🫢😐🙃