Merhaba hanımlar bebeğim 6,5 aylık oldu ve bir süredir geceleri saat başı ağlıyarak kalkıyor emiyor yatırıyorum bir saat kadar anca uyuyor ne yapacağımı bilemiyorum öncesinde hiç böyle bir sorunumuz yoktu gece sadece 2 defa uyanırdı oda emmek için ama şuan çok zor geçiyor bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim ne yapacağımı bilemiyorum gündüz zaten 15 dakikadan fazla uyumuyor
-