Nerden başlasam bilemiyorum kızım 3 ay 25 günlük, 4 ay atağını dibine kadar yaşıyoruzzzz😪 Birde 3 yaşında ergen herşeye ağlayan istediği olmayınca tepinen oğlum var. Gün içinde kafayı sıyırma noktasına geliyorum.. Salı günü aşımız var 4 ay aşısı biraz ağır geçiyor oğlumdan biliyorum.
Kızım emmek istemiyor gece uykudan uyanınca aktif emiyor ama gün içinde emzirme pozisyonu olunca çıldırıyor, ama buna bir çözüm buldum bacaklarını soyuyorum çıplak olunca biraz emiyor 😂 (deneyin bence)..
Özellikle de babamız gelince durmuyor kucak istiyor oturmak istiyor kısa süreli oturttuyorum max 2 dakika. Ama çok yorucu yıpratıcı oldu dediğim gibi oğlum böylemiydi unuttum açıkçası. Ne zaman geçiyor bu 4 ay atağı 🤨😱😱😱😱😱