onlymom Selamlar, Doğumdan sonra korse kullandınız mı? Kaçıncı günden sonra başladınız? Hangi marka kullandınız? Owli kullanan var mı?
Sgnnn onlymom ben ertesi gün takmaya başladım. Bel ağrılarıma anca o iyi geliyordu öyle ayakta duruyordum. Bel kısmında demir çubuklar olan cırtlı cırtlılardan kullanmıştım