Selam kızlar. Bebeğim 1 hafta sonra 6 aylık olucak inşallah. Fakat hiçbirşeye alıştıramadım daha. Çok şey denedim, benim sütümden başka birşey istemiyor. Benim sütümde yetmiyor sağım yapıp veriyorum, emmiyor bazen. Bazen iştahsız benim sütümü bile içmiyor. Lütfen yardımcı olur musunuzz☹