PelinleGunler Kızlar kendimize kullandığımız tarhanaya hemen geçmek istemiyorum. Bizimkilerin içeriğinde çok tuz olduğunu düşünüyorum. Organik Gurme çok pahalılaştı. Daha önce bebişlerimizin sevdiği tarhana markası öneriniz var mı?
Denizanasi92 PelinleGunler ben og naturalden aldım. Gayet lezzetli. Ama bebeğin diş dönemine denk geldi içiremedim 😂