CanMomy küçük bi termosa kaynatılmış sıcak su bi kaba da kaynatılmış soğuk su koyuyorum mama yapacağım zaman ikisinden de biberona kontrol ederek koyuyorum ki ılık su olsun dye ne çok sıcak olacak ne soğuk su bebeğin ağzı yanmayacak şekilde ayarlayacaksın. Biberon un üstünde 30-60-90 diye ölçek yazıyor. Mamanın içinden ölçek kaşığı çıkması lazım. 1 ölçek mamaya 30 cc su koyacaksın.Önce suyunu koy sonra mamayı. Tepeleme koyma mamayı. Koyduktan sonra çalkalama gaz yapar bebeğe. Ya dairesel hareketle döndürerek salla 1 dk ya çay kaşığıyla karıştr el bileğine damlatarak sıcaklığı kontrol edebilirsin bileğini yakmıyorsa veya soğuk değilse mama içmeye hazırdır🌝