1 ay 14 günlük ikizlerimden kız olan iki haftadır kusmaya başladı ultrason yaptırdık idrar testi yaptırdık temiz çıktı reflü diyorlar aptamil ar mama kullanmaya başladık ama önüne geçemiyorum beslenmelerden sonra kusuyor. Bazen iki kere bazen üç dört kere kusuyor taşırma kusması değil baya yediğini çıkarıyor. Oğlan 90 cc içer oldu mamadan kusan kızım 30 cc zor içiyor. Var mı başına gelen ne yapmam gerekiyor beslenmeden sonra kusmasın diye gazını çıkartmaya çalışıyorum çok zor geğiriyor, zaten eğer geğirmezse kusuyor. Birde akşam 8 olduğu ağlamaya başlıyor 12 1 e kadar ağlıyor hop hop kucağımda evde gezdirince susuyor ancak ne yapmam gerekiyor var mı böyle şeyler yaşayan ???