Merhabalar kızlar bebeğim 11 aylık ve benim Eylül ayında 2 numarayı bırakıp 3 numaraya geçmem gerekiyormuş benim dalgınlığıma gelmiş halen 2 numara veriyordum ta ki bu sabah 3 numarayı açarken farkettim 3 numara vermeden 4 numaraya geçmekte istemiyorum bebeğim 2 kasım doğumlu acaba Aralık ayının başına kadar 3 numarayı versem o besin değerini almış olur mu ne yapacağımı bilmiyorum elimde kalacak mamalar 2400kg aldım ayrıca bu konu hakkında bir fikriniz var mı