Kızım 3 ay 11 günlük başından beri lansinoh biberon kullanıyorum güya 6 ay kullanılır dedi firma ama saçma geldi bana açıkçası çünkü deliği o kadar minik ki sanki sadece yenidoğan bebeğe uyumlu gibi 🤦🏻♀️o kadar minik ki 6 ay bir bebek onu sabırla ememez neyse deliğini 2 kere genişlettik rahat içer oldu ama sanki büyüdükçe çok delikli bir biberon olsa daha seri içecek rahat edecek gibi siz hangi biberonu kullanıyorsunuz direkt hızlı akışlı biberon başlığı mı alsam? Ya da biberona 1-2 delik daha mı açsam ekstra ? Zaten zar zor sütünü bitiriyor bir de delik küçük olunca zorlanıyor gibi 🤦🏻♀️😊