kızlar benimde bebeğim çok gazlıydı gazı çıksa bile ıkınması vardı kakasını yaptıpı halde ağrıdan ıkınıp duruyordu. Biogaia ve sab simplex yazdı doktorumuz ama ben gaz damlalarının daha çok bebekten ıkınma ve zorlanma yaptığını farkettim. Bağırsakların daha fazla çalışmasını sağlayarak karın ağrısı yaptığını düşünüyorum. Gaz damlalarını kestim sadece çok sıkıştığında kimyon çayı demleyip 1 çay kaşığı veriyorum o kadar