Sevgili anneler kışın havanın -20 olduğu bir memlekette görev yapmaktayız. Soba yakmadığımız odamızın duvarının dondugunu bile gördük yani. Şok olduğum için ağladığım oldu. Bazen 1 ay boyunca suyumuz olmuyor. Velhasıl kelam ben burada bebek bakacağım. Bebeğim şu an 9 aylık. İlk sorum Tog kullanan arkadaşlara; bizim işimizi de görür mü bu tulum. İkinci sorum ise bebeğim beşikte dar alanda zorlanıyor o yüzden daha geniş bir alanda yatırmak istiyorum park beşik denedim ama biraz alçak geldi. gece de emzirdiğim için her eğilip kalkmamda dikişlerim sızladı. Nasıl bir ürün ve nasıl bir beşikle bebeğimin bu havadan en az etkilenmesini sağlayabilirim. Karı-koca çalışıyoruz o yüzden memlekette kışı geçirelim diyemiyoruz. Bu memlekette son kışımız inşallah ama bebeğim için acil çözüm bulmalıyım düşün düşün hasta olacağım