bireylulmasalii meme reddi bebekten bebeğe değişiyor. 6 ay 4 farklı marka 4 farklı emzik kullandık, almadi hic birini. Sonra avent ultra air aldim, hem ucak yolculuğu yaptığımda kullanir hemde arabada gezerken alir belki diye, bir umut ile… anında tuttu. Benim bebegim emmiyor ve emzigi de cok sonra tuttu. Emzik işi sans işi herhalde.