Philips avent kullanıyorum daha 2 ay 10 günlük mama destekli gidiyoruz ama çoğu zaman emmiyor emsede emdiğiylede doymuyor sanırım ağlamalar krizler uykusuzluk mamamız neocate mama kullanıyoruz çok rahat içiyordu ama artık çok az içiyo 1 hafta önce 2 aylık aşılarını olduk ondan sonra aşırı huy değiştirdi