Adkut denge problemleri vardı yuruyemiyordu artık 2 yaşındaydı amelyat oldu 5 ay boyunca hiç uyanmadı hep gözleri kapalıydı akla gelecek bütün hastanelere raporları gönderildi ama kimse kabul etmedi bakmayı en son bı özel hastane kemoterapiye aldı ilki güzel geçti ikinci defa kemoterapiye gidince nöbet geçirdi acil tekrar hastaneye götürüldü bı hafta fise bağlı kaldı gözünü açmasını ailesi aylarca bekledi gözünü açtı ve melek oldu 2.5 yaşında