Nsrn1 Kızlar bebekleriniz kaç aylık oldu, gece kaç saatte bir besliyorsunuz? Benim bebeğim 39 günlük, bazen gündüz uyumadığı zaman gece de çok zor uyutuyorum ama uzun uyuyor 4 saat olunca artık kendim uyandırıp besliyorum. Sizde durumlar nasıl?
Sofyasufy Nsrn1 ilk zamanlar sarılık olmasın diye 2 saatte bir di gündüz 1 buçuk saatte bir emziryordım 20 günlük ken bıraktım gündüz daha sık emzirdim gece ne zaman uyanırsa o zaman ve öğlede gitti suan 9 ay 15 günlük gece isteği zaman kalkar emer uyur 20 günlükken beri böyle gece kendim uyandırmayı kestim kendi ne zaman uyanırsa o zaman kaltı emdi
AylakMatmazel Nsrn1 3 ay 1 günlük. Sadece mamayla besleniyor gündüz 3 saatte bir gece 4 saate sarktığı oluyor.
Deletedmom_62 Nsrn1 ay ne güzel 4 saat araliksiz uyuyan bir bebek😁 bizimki 52 günlük devamli uyanik olduğundan 2 saati bile bulmuyor bazen acıkma suresi
Dilruba_1 Deletedmom_62 bizimki 52 günlük devamli uyanik olduğundan 2 saati bile bulmuyor bazen acıkma suresi Artık benimki de uyumasın da bi doğru düzgün beslensin diyorum gerçekten aslında bi açıdan şanslısınız uykuya düşkün olacağına beslenmeye düşkün olsaydı diyorum geceden beri elimde biberon dolaşıyorum sabahı sabah ettim gene bin dereden su getiriyorum içsin diye zar zor içiyor 😀 2 saate bir beslenseydi de az uyusaydı yemin ederim az uyumayı seçerdim canımdan bezdim
Deletedmom_62 Dilruba_1 ya tabi o da yorucu ama uyumayan bebek de cok zor uyumayıp öyle bakmıyor uyumadigi her saniye ağlıyo . ben mamayı yapana kadar deliye dönüyor ağlamaktan termosta hazir sıcak su olmasina ragmen düşün yani 😀