Ygzmomm koalamiyim Anne sütü daha iyi ama seni yıpratıyorsa sütün gelmiyorsa ver mamayı ne çocuk aç kalsın ne de sen diken üstünde ol. Bizimki mamayla büyüdü maşallahı var 😁