100710 Bebeğimi her mama verdikten sonra kusuyor sürekli böyle ilk önce mama olarak Aptamil kullanmıştım sonra sma optipro yu geçtim ondan mı oldu bilmiyorum tecrübeli anneler yardımcı olursanız çok sevinirim böyle durumu yaşayanlar oldu mu ?
Kuzeymomss 100710 mamadan olabilir mi? Bizde sma kullanıyorduk çok kustu, şimdi bebelac golda geçtik fazla gelince az birşey kusuyor. Ama smada çok kusuyordu
Minauyank 100710 mamayi degismenizi tavsiye ederim bizde sizin gibi yapmistik sma yi oldugundan dah fazla kusmustu bebek reflusu vardi biryandan megerse 5 aydan sonra durdu kusmamiz bizim hem mamayi degistim hem kusmasi gitti
EylulBuse Benim bebeğimde aşırı kusan bir bebek suan 8 aylık ama hala daha mama içsin kusar, fazlasını çıkartıyor olabilir, genelde kilo alımında gelişiminde bir problem yoksa kusmasının bir önemi olmadığını söylemişti doktorum.