Roslin öncelikle geçmiş olsun annesi bizim kızda kolik aşırı gazlı ve kabızlık yaşıyoruz anne sütü yok sadece mama ile besleniyor ben 15 gunken başladım zeytin yağı vermeye fakat bi sonuç alamadım ben ama düşünüda sölylemeliyimki her bebege herşey iyi gelmiyor yada kötü gelmiyor bedenden bedene vücuttan vüduda farkediyor tabiki fakat bi dene bakalım direk agıza dökersen midesi bulanabılır mama yada emzirme arası vermeni öneriririm umarım iyi gelir minnoşa🫶🏻