Busragokceberra arkadaş yazmış. Yanarak ölenler için DNA testi verdi bizimkilerde. Eltimin kardeşinin eşi yanmış ama sağ. Teyze oğlunun biri baya yanık, diğeri bulunamadı. Eşim ve kardeşleri hepsi memlekete geçtiler. Allah hepsine sabırlar versin ama baya kötü olduk.