Birdunyabircennetannesi Uyku tulumu aldım baya kalın içine zıbın giydirdim fakat çok terlemiş üstüne de bişey ortmedim şimdi de uyuyor terli ama ne yapsam bilemedim hasta olur mu acaba böyle kalsa 🤦
Seda2013 Birdunyabircennetannesi 2.5 tog muhtemelen tulum bende kızıma 2.5 tog ve 1.5 tog aldım 2.5 ile çok terliyor. 1.5 tog alın
Pastaneusuluislakkek Birdunyabircennetannesi zaten terlemeye devama derse kendisi uyanır. Siz şuan uyanıkken hem sırtına birşey koyun hem üstünü hafifletin ki sonra uykunuz bölünmesin bari🤷🏼♀️
ikizerkekannesi Birdunyabircennetannesi bende 1.5 tog var nekadar ince giydirsemde ikizlerimden biri çok terliyor şükür sorun yaşamadım önemli olan terliyken rüzgar yemesin cam kapı kapalı olsun birde ben tulumu giydirince sırtına ter bezi koyuyorum zaten hemen uyumuyor o arada bi tur terlemiş oluyor uykuya dalmaya başlayıncada ter bezini çıkarıyorum uykuda az hareket edince terlemesi azalıyor
Birdunyabircennetannesi Kuzeymomss Uykusu kuş uykusudur maalesef geç uyur zaten uyutali 1 saat anca oldu hemen uyanır ve geri zor uyur 😥 Tog olarak bilmiyorum açıkçası ama 2.5 rahat vardır.
Birdunyabircennetannesi Pastaneusuluislakkek Üstünü nasıl hafifletecegim ki içine ilk pijama ince üst giydirmistim guvenemeyip baktım terliyor uyumadan çıkardım tek zıbın var şuan içinde 🤦
Pembemantar Bende uyku tulumu alacağım bir türlü kaşınlığına karar veremedim kaç tog kullanıyor tog değerlerinin dereceleri beni tatmin etmiyor 2.5 tog buldum bir tane civilde acaba çok mu bunalır diğerleri de çok ince geliyor gözüme
Birdunyabircennetannesi Pembemantar Ben görünce ince bu Yaaa dedim hatta ilk içinde ince üst alt giydirdim daha ilk defa kullanıyoruz bugün ayağımda sallarken baktım terlemeye baslamis hemen içindekileri çıkardım ama gel gelelim yine terledi 🤦
Pastaneusuluislakkek Birdunyabircennetannesi normal bir alt-üst takım veya tulum giydirip üstüne battaniye örtebilirsiniz. Gerçi bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama.
Doga_sever Kalin mi? Eger kalinsa simdi erken bence. Ben de kalin tulum var henuz kullanmaya baslamadim. 2.5 tog yani
Birdunyabircennetannesi Doga_sever Evet kalın ama üstünü aşırı açıyor ve sabaha karşı ayakları bacakları buz gibi oluyor maalesef o yüzden giydirdim
Birdunyabircennetannesi ikizerkekannesi Ayy bilemedim gittim kalın aldım çünkü asla üstünü örtmüyor. Sanırım kışa bu tulumu anca kullanırım bugün denedim ve yok yani baya terli 🤦
ikizerkekannesi Birdunyabircennetannesi odanın derecesi kaç benim oda şuan 22.5 ama sabaha karşı 20-21 oluyor 2.5 tog baya baya kalın 17-18 derecede daha iyi olur gibi siz 1.5 tog alsanız daha iyi olur sanki
Birdunyabircennetannesi Pastaneusuluislakkek Bunu zaten yapıyordum fakat üstünü orttugum an dönüp açıyor üstünün örtülmesini sevmiyor. 16 aylık
Pastaneusuluislakkek Birdunyabircennetannesi aynından bende de vAr. Derin uykuya geçmesini bekliyorum örtmek için
Birdunyabircennetannesi ikizerkekannesi Sanırım öyle. 17 18 olması mümkün değil kombide açık çünkü genelde bizim ev soğuk oluyor ama yatak odası sıcak olur. Oda derecesi yok tam olarak bilmiyorum ama. Yani inanın şuan çıkarıp üstünü degistirip normal bir şey giydiresim var da çok zor uyuyan bir çocuk üstünü değiştirmeyi de sevmez 🤦
Kk41 Birdunyabircennetannesi oda ısısı nasıl.22 derecede zıbınla 1.5 tog giydiriyorum sıcAcık oluyor vücudu kalktıgında