Bihteeeer ben söyliyim burda bir anne yazmıştı bebeği düşmüş bebeğinin keyfi yerinde ve kusma falan olmadığı için hastaneye gitmemiş ve bir süre sonra bebeğinin kafasında bişey farketmiş tam hatırlamıyorum ama doktora götürdüğünde kafatasında kırık çıkmış.
Yani nerden biliyorsunuz insanları böyle yönlendirerek nasıl vebal alabiliyorsunuz sizin bebeğinize birşey olmamıştır ama onun olabilir